sobota, 23 czerwca 2018

Hangin

 Hangin to imię KTOSIA, który jest jak wiatr. Wiatr? Tak! Hagin to po filipińsku właśnie wiatr. I choć mój Ktoś nie pochodzi z Filipin ma z Filipińczykami wiele wspólnego. Tak? Tak! Bo mój Ktoś jest uśmiechnięty, pomocny i niewielkich rozmiarów. Co ma z wiatru? Dostał od niego niespożytą energię. Żyje też ciągle w ruchu i przemieszcza się z prędkością światła. Jest wiatrem, który na moim niebie przesuwa ciemne chmury. Dmucha w żagiel mojego życia i popycha na nieznane wody. Rozczesuje rozczochrane myśli i zapala podmuchami żar przygasającego ogniska i chęci. Muska, inspiruje, odsłania i prostuje moje ścieżki. Ciągnie, pcha i wskazuje kierunek. Nie zniewala, nie niszczy, nie łamie...szanuje moją wolę i nie uzależnia od siebie. Jest blisko, choć na odległość. Hagin to TAKI KTOŚ!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz